Welcome

RSS

Kata-Kata Hikmah

1. ~cinta hadir kerana perkenalan, bersemi kerana perhatian, bertahan kerana kesetiaan maka dengan ini perasaan tidak boleh diungkap dengan kata-kata manis dari bibir tetapi sebaliknya hati yang benar-benar ikhlas membicarakannya.~


2. ‎~ ...Ketika saya tidak berada disisi awak, bukan beerti saya tidak bersama awak tetapi hati saya selalu bersama awak...~


3.‎"Sebenarnya cinta tidak mengukur sejauh mana usia perkenalan kalian tetapi dengan hadirnya cinta yang membuatkan kalian sentiasa tersenyum apabila mengenali seseorang"


4. ‎~ Jika kamu terjumpa seseorang yang senyumnya mampu membuat dirimu tersenyum, kamu mungkin menjumpai seseorang yang sesuai dengan dirimu untuk mulakan ikatan percintaan~


5. Mengapa saya mencintai awak??

1. Tidak temui cinta sejati selain diri awak.
2. Memberi sebarang bentuk kebaikan tanpa mengharapkan pembalasan
3. Usaha awak yang gigih untuk mendapatkan cinta saya
4. Bila disamping awak sepi saya hilang, saya dijagai dan sntiasa bahagia.
5. Merasa yakin yang diri saya boleh membahagiakan awak.



6. ‎~mata bertentang mata tanpa diduga saling jeling-menjeling, senyuman sidia sungguh menggoda dalam diam-diam tanpa disangka cinta berputik tanpa ditanam tapi perlu disiram supaya cinta yang tumbuh sentiasa mekar ditaman hati kamu~


7. ‎~mata bertentang mata tanpa diduga saling jeling-menjeling, senyuman sidia sungguh menggoda dalam diam-diam tanpa disangka cinta berputik tanpa ditanam tapi perlu disiram supaya cinta yang tumbuh sentiasa mekar ditaman hati kamu~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan