Welcome

RSS

Kau Bertakhta DiHati




:: Kau bertakhta di Hati ::

Hadirmu bak selembut bayu
Membawa sinar hati yang sayu
Hadirmu jua membawa cahaya
Merubat hati yang nan terluka

Izinkan aku hadir dalam hidupmu
Izinkan aku menghuni hatimu
Izinkan aku mencintai dirimu
Izinkan jua aku merawat dukamu

Aku puisi kau melodi
Bersama kita saling menyanyi
Aku merpati kau sang bayunya
Bertemu selalu sentiasa bersama

Ku gembira disamping dirimu
Aku dibelai dan dimanja olehmu
Nasihatmu untukku sungguh bererti
Mengajarku jadi muslimah sejati

Oh Tuhan! satukanlah cinta kami ini
Semarakkan lagi api kasih sayang kami
Jangan pisahkan hati kami
Kepadamu Ilahi kami pohoni

Hasil Nukilan : Nurulizza Hj Ab Karim
Hanya Mampu Tersenyum

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan