Welcome

RSS

Kau Kasih Aku Sayang


:: Kau Kasih Aku Sayang::

Selembut sutera aku dimanja
Ditatang bagaikan puteri raja
Sentiasa hadirnya sinar mentari
Menyinari alam indahnya bumi

Merindui dirimu sudah pasti
Tiada kata mampu diluahi
Mendiamkan diri andai diingati
Mengajar diri mengawal nafsu duniawi

Jujur kukatakan dari hati
Dirimu kini bertakhta dihati
Tidak mampu menipu lagi
Hanya dirimu yang kuingini

Terasa bahagia kau sentiasa ada
Mendampingi diriku insan biasa
Tiada apa pun yang dibanggakan
Hati yang satu impikan kebahagian

Kau kasih, aku menyayangi
Janganlah kau khuatiri lagi
Sekali kau menghampiri, selamanya kau didekati
Selagi aku dihati, selamanya kau dicintai

Hasil Nukilan : Nurulizza Hj Ab Karim
Hanya Mampu Tersenyum

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 ulasan:

Catat Ulasan